Witold Moszyński - Human Capital Manager, Buisness Consultant, Career Manager, Negotiator

sobota, 17 marca 2012

Platynowy Dyplom Programu Edukacji Profesjonalnej PEP HR

W dniu 15 marca 2012 r. podczas Konwentu HR zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami miałem przyjemność odebrać Platynowy Dyplom  Programu Edukacji Profesjonalnej PEP HR za rok 2011.
Serdecznie dziękuję Organizatorom Programu oraz Polskiemu Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami za to zaszczytne, najwyższe w programie PEP HR wyróżnienie. Jest ono dla mnie ważne także ze względu docenienia kolejny rok z rzędu moich działań w zakresie poszerzania wiedzy i doskonalenia umiejętności zawodowych z zakresu tematyki zarządzania kapitałem ludzkim.
Dziękuję również Prezesowi PSZK Piotrowi Palikowskiemu za wszystkie słowa uznania.


6 komentarzy:

  1. WItam
    Jak można zdobyć ten certyfikat? Wiele o nim słyszałem, ale nigdzie nie udało mi się odnaleźć jak można przystąpić do tegoż programu. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W naszej firmie zarządzanie kadrami wspierane jest przez rozbudowany system erp https://www.connecto.pl/program-do-rozliczania-pracownikow/ z modułem dedykowanym dla kadr i płac. Oprogramowanie współpracuje też z innymi programami służącymi do rozliczania pracowników. Dużą zaletą takich systemów jest ich szerokie zastosowanie i funkcjonalność, która może być dodatkowo rozbudowana wraz z łączeniem oprogramowania z innymi modułami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń